15 Aralık 2012 Cumartesi

Ada'yı Bulunuz


Ada nerede?


Evet, evet, bildiniz, torbanın içinde. Babam torbasına koymuş Ada'yı gezdiriyor sanmayın. Ada tutturdu, bu torbaya giricem diye. Girmekle kalmadı "Beni havaya kaldırın." dedi. Çok eğlenceliydi ama... Bazen onun yaptığı, yapabildiği şeyleri yapmayı ben de istiyorum. Ne güzel torbanın içine otursak da bizi de gezdirseler. Bizi de böyle şımartsalar.
Eşim hep anlatır, o küçükken ramazan ayında dedesine iftarı yaptırmadan kapalı bir oyuncakçı dükkanını açtırmış ve oyuncak almışlar. Ada da ona benzer bir şey yaptırdı dün dedesine. Biz on günlüğüne Ada, Sultan, ben, Balıkesir'e geldik. Ne güçlüklerle geldiğimizi de bir başka yazımda anlatayım.
Akşam vakti otururken dedesine o kadar tatlı "Dedecim bana oyun hamuru alabilir misin?" dedi ki anlatamam. Karşısında taş olsa erirdi. Babam bu isteğini geri çeviremedi. Giyinip oyun hamuru almaya gittiler. Sonra da gelip mutlu mutlu oynadılar.
Maşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder