16 Nisan 2013 Salı

Yii Huuuu!!!

Huuu huuuuu :))

Alkışlar burayaaa:))


Geldim beeennn. Geeldiiimm:))


Çok uzun zaman oldu...


Aylaar geçti, yıllar gibi oldu...


Pek çok şey oldu  vee ben buradayım yineee :))


Sizden bir-iki günlük ayrılığı bile fazla gören ben, bilmem ki kaç gün mahrum kaldım. 


Affola efendim.


Umarım bir daha bu kadar uzun süre ayrılmayız.


Ne mi oldu?


Ben işe başladııımm...


Artık bebişimden ayrılıyorum sabahları ama çok iyi uyum sağladı maşallah. İşe başlamadan hemen hemen yirmi gün önce ona anlatmaya başladım: "Ben işe gideceğim. Sen evde babannenle kalacaksın." dedim. İlk başta vurdu, ağladı ama sonra sonra kabul etmeye başladı. Bu fikir onu çok üzmüyor artık. Ben de hiç ayrılmamışım, ara vermemişim gibi başladım. Çalışmaya ara verince daha bir motive döndüm iş ortamına. Hayırlısı bakalım:)


Not: Size fotoğraf yüklemeyi o kadar çok istiyorum ki anlatamam. Ada büyüdü... Babaannesi onu Hormonlu Sergen yaptı ama internetimizin hızından mıdır bilinmez bir türlü yükleyemiyorum. Hatta bu yazımı bile resimsiz yayınlamamak için biraz beklettim ama dayanamıyorum artık. Bunu resimsiz yayınlayacağım. 


Bitsin artık bu hasret gayrı...


Saygılar ve sevgiler efendim...

2 yorum:

  1. Hoşgeldin Güzelim, konuşamadık ne zamandır, benim de işler yoğun:(
    Adanın şişko halini merak ediyorum bir an önce yükle fotoğrafları olur mu???

    YanıtlaSil
  2. :)) Tamam ablacım yüklerim. güya ben de her gün sizi arıyorum :)

    YanıtlaSil