3 Aralık 2012 Pazartesi

Haftasonu Böcekleri

Haftasonu Sapanca'daydık efendim. Kahvaltıya gittik. Ne başımızın zoruysa, pazar sabahı 07:30'da kalktık, kendim hazırlanayım çocuğu hazırlayayım derken saat 08:30'da evden çıktık. Tuzla'dan kuzenleri 09:00'da aldık. 10:00 gibi de Sapanca'daydık. Kuzenimin eşi yolları hep unutur. İşin kötüsü yolu onlar tarif edecekti. Daha önceden gittikleri ve çok beğendikleri bir yerdi. Israrla bizi de götürmek istediler. Ama yolu unutmuşlar:) Biraz korku filmi gibi dakikalar yaşadık. Bir ara el yordamıyla gitmeye çalıştık ama manzara şöyleydi. Bozuk, çamurlu, sürekli hoplatan bir yol... Yolun hemen kenarında dikenli teller... Dikenli telin ardında tren yolu... Bir ara boş bir istasyon geçtik... Gerçek bunlar abartmıyorum:) Dahası bir ara önümüzde yaşlı bir amca vardı ve dikenli telin ötesine bakıyordu. Sırtı bize dönüktü. Yavaşça yüzünü çevirecek ve iki üç tane uzunlu kısalı ön dişlerini göstericek mi acaba diye aklımdan geçirdim. Bunları yaşarken hava tabii ki yağmurlu ve pusluydu dostlarım:)) Dikenli telin ötesinde de zombiler vardı ama onlardan hiç göremedik:) Tamam bunu ben ekledim:)
Sonunda o yol bizi aradığımız yere çıkardı. "Hıh, işte burası, burası" diye bağıran kuzenlerin ardından hemen durduk ve arabadan indik. Biz oraya gidince yağmur dindi ve hava yumuşadı. Kahvaltıyı hepimiz çok beğendik. Açık havada gezdik. Göl kenarındaydı. Çocuklar koştu, çok eğlendiler. Ada bana yaprak topladı ve sevinçle yanıma gelip onları verdi. "Senin için topladım anneee" diye bağırdı. Ben de o anı kafamda dondurmak istercesine kare kare yaşadım her saniyeyi. Onun mutluluğunu paylaşmak, gözlerindeki sevinci görmek çok hoşuma gidiyor. Umarım Allah bunu bana uzun yıllar nasip eder ve umarım isteyen herkese nasip eder:)






Bunlar benim çektiklerim. Eşimin kamerasındakileri de yarın yayınlarım. Hoşçakalın. Umarım sevdiğiniz bir haftasonu yaşamışsınızdır... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder