22 Kasım 2012 Perşembe

Sessiz Haykırış

Bir hayvan sesizce haykırabilir mi? 

Ben böylesini görmemiştim! 
Daha önceden evde balıklarımız, kanaryalarımız, muhabbet kuşlarımız olmuştu. Hatta yazlıkta tavşan ve ördek de beslemiştik; ama sanırım hiçbiri kedi, köpek gibi birebir iletişime geçmiyor. Bunların iletişimi çok daha farklıymış. Bazen aynı frekansta olabiliyosunuz.
Bu sabah, Ada'ya masada yemek yedirirken Sultan da aşağıdan bize bakıyor. Nasıl "Bana da yok mu!" der gibi bir bakıştı öyle, anlatamam. Ona da vermediğim için kendimi suçlu hissettim; ama napalım Sultancım sen de hayvansın yani sonuçta... Her şeyi de sana veremeyiz...
Bu olayda, sessizce bana bir şeyler söylemesinden çok etkilendim. Hiç miyavlamadı; ama sanki haykırır gibiydi. Gözlerini gözüme dikti. Beni hipnotize etti ve beyninden beynime akıttı hislerini... :) 
Hemen bundan kendime bir ders çıkarttım. Demek ki ne oluyormuş: Her zaman parlamak, bağırıp çağırmak karşıdakinde pek de etki bırakmıyormuş. Onu da abartırsanız   muhattabınız sizi takmıyor. Her şey kararında güzel. 
Marifet bazen sessizce haykırabilmekteymiş bazı şeyleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder